Jak kupić usługę?

Usługa HostedExchange.pl zoptymalizowana jest pod kątem wykorzystania przez małe i średnie firmy. Dlatego rejestracja w serwisie HostedExchange.pl dokonywana może być wyłącznie przez osoby prawne i osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą.

Procedura rejestracyjna jest bardzo łatwa i do jej przeprowadzenia potrzebne są wyłącznie dane teleadresowe firmy, numer REGON, a w przypadku firm zarejestrowanych w Krajowym Rejestrze Sądowym – również numer, pod którym są zarejestrowane w KRS.

Jeśli Twoja firma spełnia te warunki i wiesz już, z którego planu taryfowego chcesz skorzystać, to możesz przystąpić do rejestracji.

Przebieg procedury rejestracyjnej

  1. Wypełnij formularz rejestracyjny wpisując wszystkie dane, o które zostaniesz poproszony w kolejnych krokach rejestracyjnych. Podaj dane Twojej firmy, wybierz plan taryfowy, podaj nazwę domeny pocztowej dla Twojej firmy oraz  parametry skrzynki pocztowej dla pierwszego użytkownika, który będzie również zarządzał wszystkimi skrzynkami w Twojej firmie za pośrednictwem Panelu Zarządzania. Nie obawiaj się – w dowolnej chwili przy pomocy Panelu Zarządzania będziesz mógł wskazać dowolnego innego użytkownika z Twojej firmy jako administratora skrzynek.
  2. Zostaniesz również poproszony o wpisanie aktualnie wykorzystywanego przez Ciebie adresu e-mail. Po poprawnym zakończeniu procedury rejestracyjnej otrzymasz pod tym adresem e-mail weryfikacyjny z prośbą o potwierdzenie zamiaru założenia konta.
  3. Po udanej weryfikacji Twoje konto niezwłocznie zostanie aktywowane. Od tego momentu będziesz miał pełny dostęp do skrzynki oraz Panelu Zarządzania, dzięki czemu będziesz mógł w pełni zarządzać pocztą swojej firmy.

Procedura rozliczeń w HostedExchange.pl

  1. Przez pierwsze 21 dni od momentu aktywacji skrzynki będziesz mógł z niej korzystać całkowicie bezpłatnie. W trakcie tego okresu próbnego będziesz mógł zapoznać się z pełną funkcjonalnością usługi i zdecydować czy chcesz nadal korzystać z usług HostedExchange.pl.
  2. Niezwłocznie po aktywacji Twojej skrzynki pocztowej otrzymasz od nas e-mailem fakturę proforma wystawioną dla Twojej firmy. Jeśli zdecydujesz się na pozostanie użytkownikiem HostedExchange.pl, to powinieneś uregulować opłatę za kolejny miesiąc z góry na podstawie faktury proforma nie później niż w terminie widniejącym na fakturze. UWAGA: jeśli nie otrzymamy Twojej opłaty w terminie, dostęp do skrzynek użytkowników Twojej firmy zostanie zablokowany. Po kolejnych 31 dniach bez wpłaty konta te zostaną usunięte z usługi HostedExchange.pl.
  3. Po zarejestrowaniu wpłaty zgodnie z fakturą proforma, na koncie operatora HostedExchange.pl, wystawimy Twojej firmie fakturę VAT, która zostanie przesłana elektronicznie na wskazany adres e-mail. 

W przypadku pytań dotyczących faktur oraz płatności prosimy o kontakt pod adresem platnosci@hostedexchange.pl.