FAQ
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie na poniższej liście, skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym.
Czy jest możliwość zmiany użytkownika pełniącego funkcję administratora?
Za pomocą Panelu zarządzania w dowolnej chwili możesz wskazać innego użytkownika z Twojej firmy jako administratora skrzynek.
Czy jest możliwość przetestowania usługi?
Przez pierwsze 21 dni od momentu aktywacji skrzynki będziesz mógł z niej korzystać całkowicie bezpłatnie. W trakcie tego okresu próbnego będziesz mógł zapoznać się z pełną funkcjonalnością usługi i zdecydować czy chcesz nadal z niej korzystać. Jeżeli będziesz miał jakiekolwiek pytania chętnie na nie odpowiemy.
Gdzie mieści się Datacenter?
Wykorzystujemy bezpieczne kolokowane datacenter firmy GTS Polska w Piasecznie. Twoje dane przechowywane są na terenie Polski.
Jak długo można korzystać z aplikacji Microsoft Outlook?
W ramach wybranych planów taryfowych uprawniony jesteś do pobrania aplikacji Microsoft Outlook. Możesz korzystać z niej tak długo, jak długo jesteś użytkownikiem usługi i opłacasz plan uprawniający do korzystania z aplikacji.
Czy zapewniona jest gwarancja dostępności i niezawodności usług?
Gwarantujemy dostępność usługi na poziomie co najmniej 99,5% w skali miesiąca.Jeżeli nie dotrzymamy gwarancji - zwracamy opłaty. W praktyce możemy się pochwalić bardzo wysokimi współczynnikami dostępności usług wynoszącymi powyżej 99,97% w skali roku.
Czy można skorzystać z oferty indywidualnej na inne wielkości skrzynek?
Oczywiście jest taka możliwość. Aby uzyskać indywidualną ofertę na inne plany prosimy o kontakt e-mailowy na adres pomoc@hostedexchange.pl.
Czy usługa daje elastyczność w zakresie zmiany liczby skrzynek?
HostedExchange.pl daje pełną elastyczność w zakresie zwiększania/zmniejszania liczby wykorzystywanych skrzynek. Możesz rozpocząć korzystanie z usługi od mniejszej, dowolnej liczby skrzynek i sukcesywnie dodawać kolejne skrzynki. My monitorujemy wzrost liczby skrzynek i obciążamy Twoją firmę opłatami za te skrzynki w miarę ich pojawiania/zakładania. Nic nie szkodzi na przeszkodzie, abyś zmniejszał również liczbę skrzynek.
Jaki plan taryfowy wybrać jeżeli mam już aplikację Microsoft Outlook?
Jeżeli posiadasz już aplikację Microsoft Outlook i chcesz wykorzystywać wszystkie funkcjonalności oraz możliwości jakie daje Microsoft Exchange Serwer to wybierz skrzynkę w planie Standard.
Dlaczego warto wybrać Microsoft Outlook jako klienta poczty elektronicznej?
Outlook nie jest jedynym klientem poczty elektronicznej. Z punktu widzenia potrzeb biznesowych daleko wyprzedza jednak swoją konkurencję. Połączenie klienta Outlook i serwera Exchange tworzy zupełnie nowe możliwości w zakresie pracy grupowej, niedostępne w łatwy sposób dla innych rozwiązań. W ramach oferty biznesowych planów taryfowych otrzymujesz od ręki pełnofunkcjonalne rozwiązanie. Nie musisz się martwić o dodatkowe licencje, uprawniony jesteś do pobrania aplikacji MS Outlook.