Poczta bez reklam i spamu dla firm
W niniejszym zestawieniu przedstawiamy kluczowe korzyści, wynikające z dedykowanej poczty firmowej.
Odporność na skutki dużych wycieków
Odizolowanie środowiska pocztowego Exchange od dużych dostawców pocztowych to zmniejszone ryzyko pojawienia się na listach z wykradzionymi hasłami. Maile firmowe są unikalne w obrębie organizacji i używane tylko w jej obrębie. Kradzież haseł z kont przeznaczonych pod typowo prywatny użytek (masowe, darmowe konta e-mail) nie narazi organizacji na wyciek istotnych danych firmowych.
Poczta bez spamu, scamu i innych potencjalnie niebezpiecznych maili
Maile przeznaczone do wykorzystywania w firmie są istotnie mniej podatne na pojawienie się niechcianych reklam. Z założenia istnieje małe prawdopodobieństwo wykorzystania tych adresów mailowych do celów innych niż biznesowe - mniej zaufanych źródeł. Już to powoduje, że serwisy, które w sposób nieuprawniony wykorzystują dane użytkowników w swoich bazach mailingowych, mają odcięty dostęp do wiedzy o istnieniu danego adresu pocztowego.
Poczta Exchange stworzona przez Microsoft to także dedykowane filtry antyspamowe. Twoi pracownicy nie zobaczą wiadomości, które zawierają reklamy nie związane w żaden sposób z profilem firmy czy jej świadomym udziałem w subskrypcjach.
Oddzielone życie prywatne od zawodowego
Microsoft Exchange dzięki zapewnieniu poczty firmowej pozwala na odcięcie rozpraszających treści e-mail, związanych z prywatnymi korespondencjami. W rezultacie pracownicy są skoncentrowani na obowiązkach, zamiast na prywatnych korespondencjach, odbieranych w czasie pracy.
Profesjonalne podejście do Klienta
Wszelkie dodatki w stopkach wysyłanych przez pocztę HostedExchange.pl są dostępne tylko i wyłącznie w ramach wewnętrznych ustaleń firmy. Klienci nie zobaczą w odpowiedziach elementów reklamowych. Nie ma ryzyka narażania wizerunku firmy poprzez pojawienie się zbędnych elementów w treści.
Brak przekierowań i niechcianych linków śledzących
Pracownicy unikają targetowania reklam w zewnętrznych serwisach. Linki zamieszczone w mailach są czytelniejsze dla odbiorców i nie zawierają ukrytych parametrów śledzących - przejrzyste podejście do komunikacji pracownik-klient. W przypadku rozwiązań darmowych praktyka automatycznego uzupełniania linków o parametry śledzące czy też wstawianie adresów jako przekierowania jest powszechna.