Pomoc dla HostedExchange.pl
Jeśli poniższe materiały pomocy nie zawierają informacji, których szukasz, skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym.
Jak zainstalować i skonfigurować program Microsoft Outlook?
Jako użytkownik usługi HostedExchange.pl, w ramach wybranych planów taryfowych, uprawniony jesteś do pobrania instalacji aplikacji Microsoft Outlook na swoim komputerze. Pakiet ten możesz używać tak długo, jak długo jesteś użytkownikiem usługi i opłacasz plan uprawniający do korzystania z aplikacji.
Jak mogę zarchiwizować stare maile?
W ramach usługi HostedExchange.pl otrzymujesz skrzynkę o określonej wielkości, która często nie wystarcza by gromadzić wszystkie wiadomości. Wyjściem z takiej sytuacji jest przeniesienie części e-maili do tzw. folderów archiwum (lub folderów lokalnych), które fizycznie znajdują się na dysku w komputerze użytkownika a jedynym ograniczeniem jest wielkość posiadanego dysku twardego.
Jak zrobić wspólne kontakty w Outlooku?
Każdy pracownik Twojej firmy może posiadać swoją własną listę kontaktów, które nie są widoczne dla innych pracowników. Czasami jednak zachodzi potrzeba utworzenia listy kontaktów, do których mieliby dostęp wszyscy pracownicy Twojej firmy. Na przykład lista kontaktów do kontrahentów, partnerów handlowych, klientów itp.