Pomoc dla HostedExchange.pl

Jeśli poniższe materiały pomocy nie zawierają informacji, których szukasz, skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym.

Jako użytkownik usługi HostedExchange.pl, w ramach wybranych planów taryfowych, uprawniony jesteś do pobrania instalacji aplikacji Microsoft Outlook na swoim komputerze. Pakiet ten możesz używać tak długo, jak długo jesteś użytkownikiem usługi i opłacasz plan uprawniający do korzystania z aplikacji.

Wersję instalacyjną programu Microsoft Outlook 2016 możesz pobrać z Panelu zarządzania usługą HostedExchange.pl

UWAGA! Do poprawnego skonfigurowania programu na komputerze z systemem, Windows 8, Windows 10 konieczne są prawa Administratora lokalnego.

W ramach usługi HostedExchange.pl otrzymujesz skrzynkę o określonej wielkości, która często nie wystarcza by gromadzić wszystkie wiadomości. Wyjściem z takiej sytuacji jest przeniesienie części e-maili do tzw. folderów archiwum (lub folderów lokalnych), które fizycznie znajdują się na dysku w komputerze użytkownika a jedynym ograniczeniem jest wielkość posiadanego dysku twardego.

W usłudze HostedExchange.pl bez problemu możesz zmigrować starą skrzynkę i zachować dostęp do e-maili, kalendarza, zadań i kontaktów. Wystarczy, że wyeksportujesz stare elementy skrzynki do pliku .pst.

Jeśli posiadasz komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Mac OS X i chcesz łączyć ze sobą skrzynki Hosted Exchange, możesz to zrobić za pomocą programu Outlook 2011.

Foldery publiczne to wydzielone miejsce na serwerze pocztowym do przechowywania informacji, które mogą być  dostępne dla pracowników Twojej firmy. Można tam trzymać zarówno wiadomości, jak i kalendarze oraz kontakty. Nie jest to kolejna skrzynka pocztowa, lecz oddzielny rodzaj obiektu.

Każdy pracownik Twojej firmy może posiadać swoją własną listę kontaktów, które nie są widoczne dla innych pracowników. Czasami jednak zachodzi potrzeba utworzenia listy kontaktów, do których mieliby dostęp wszyscy pracownicy Twojej firmy. Na przykład lista kontaktów do kontrahentów, partnerów handlowych, klientów itp.

Część wiadomości, doręczanych do skrzynek pocztowych są wiadomościami przez nas nie chcianymi. Potocznie określane są jako SPAM lub Wiadomości-śmieci. Problem ten dotyka wszystkie systemu pocztowe na całym świecie. Usługa HostedExchange.pl wyposażona została w system zabezpieczający przed spamem.

Jeśli posiadasz komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Mac OS X Snow Leopard i chcesz łączyć ze sobą skrzynki Hosted Exchange, możesz to zrobić za pomocą programu Mail. Program ten oferuje podstawowe funkcje obsługi konta pocztowego.

W HostedExchange.pl możesz korzystać ze swojej domeny np. @firma.pl. W tym celu powinieneś dodać ją do Panelu zarządzania usługi HostedExchange.pl oraz dokonać modyfikacji rekordów domeny u jej dostawcy.

Bez problemu możesz przenieść dane z Microsoft 365 do usługi HostedExchange.pl. Instrukcja zawiera opis poszczególnych kroków, jakie należy wykonać w celu migracji danych.

Bez problemu możesz przenieść dane z Gmail do usługi HostedExchange.pl. Instrukcja zawiera opis poszczególnych kroków, jakie należy wykonać w celu migracji danych.